New Reviewer

Charges

Didnt realize I was getting charged monthly rate. I would like it to stop and would like to be refunded for this month
View full review
1 comment
#2127485

Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an email address related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST?

Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it. It would help us greatly to investigate this mishap with our team.

Please note that cancellations are only successful if you have reached the "You are unsubscribed" message. Kind regards, Adore Me

ID
#3139956 Review #3139956 is a subjective opinion of poster.
Location
Sault Sainte Marie, Michigan
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Double billed

I had been bill for items that I had returned. The ended up refunding me all the items that I had to them were in the returned box even though they have no record of receiving them since it was my first time having an issue all charges have been refunded with in 3 business days

User's recommendation: Highly. Great customer service.

View full review
1 comment
#2127486

Hello, Thank you for turning to our customer service with trust. Our job is to fix problems and we are happy to hear that your problem has been remedied. Kind regards, Adore Me

ID
#2993627 Review #2993627 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • I liked that boxes came quicker than expected
  • Fast shipping and delivery
Loss
$240
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

My didn’t receive my package

She said she sent back money but isn't have that card nor did I get the money back nor did I receive the package
View full review
2 comments
#2127487

Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST?

Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it.

It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me

#2073305

I just wanted her to listen

View more comments (1)
ID
#2944233 Review #2944233 is a subjective opinion of poster.
Location
Dallas, Texas
New Reviewer

Cancel account plus a refund of 39.95

Customer service is poor. Whenever you call, youre put on hold and left there or they will attempt to answer and put you back on hold without even saying anything.

User's recommendation: Make sure you know what you’re getting into. They used to be very good.

View full review
1 comment
#2127488

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me

ID
#2912345 Review #2912345 is a subjective opinion of poster.
Location
Atlanta, Georgia

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

They keep making unauthorized charges to my account

Ive called repeatedly and asked to cancel my account. They say that they cannot do it over the phone and that they email me a link to cancel. Ive repeatedly tried to cancel yet I keep getting charged!!! I made a one time order and now they keep charging my debit card monthly. Absolutely ridiculous and totally illegal bs.

User's recommendation: Don’t do it!!!!

View full review
1 comment
#2127489

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me

ID
#2845994 Review #2845994 is a subjective opinion of poster.
Loss
$39
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Refund

I need a refund and cancel my account I asked for a refund and to cancel my account every single month and youll never cancel my account just cancel my account goddamnitPretty please give me a refund but cancel my accountCancel my account please give me a refund and cancel my account please give me a refund cancel my account please give me a refund and cancel my account pretty please give me a refund cancel my account please give me a refund cancel my account please give me a refund and cancel my account please give me a refund and cancel my account please give me a refund and cancel my account please give
View full review
1 comment
#2127490

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me

ID
#2845763 Review #2845763 is a subjective opinion of poster.
Location
Round Rock, Texas
New Reviewer

Refund

I need a refund Ive been trying to cancel my account for five months now and have requested a refund each month yawls website wont let me cancel and the phone service wont let me cancel I need a refund and I need to cancel
View full review
1 comment
#2127491

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me

ID
#2845749 Review #2845749 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I had canceled my account and their still taking money out. I need that money I don't have any.

There's no more details all I want is my money back I canceled my account with somebody on the phone last year and they have not been taking money out until now I need the money back.

User's recommendation: If you cancel your account make sure it’s canceled and they don’t take more money out.

View full review
1 comment
#2127492

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the membership issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com.Membership issues always end up being solved in favor of the customer.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Do not forget, that a membership cancelation is only successful if you have reached the message "You have been unsubscribed" Kind regards, Adore Me

ID
#2845167 Review #2845167 is a subjective opinion of poster.
Location
Cambridge, Minnesota

Complein

Devolví una prenda en la tienda en Willowbrook MallWayne, Nueva Jersey y quedaron en enviarme por correo ya han pasado algunas semanas y no me entregan ni dan solución
View full review
ID
#2830160 Review #2830160 is a subjective opinion of poster.
Location
Wayne, New Jersey
New Reviewer

Was charged for items I returned

I returned a box and I got charged my checking account was chargedWhat are poutine panties and bras only thing I kept A pair of pajamas.
View full review
1 comment
#2127493

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the return issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com. If there was a misunderstanding in the warehouse our agents will offer a solution.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me

ID
#2771683 Review #2771683 is a subjective opinion of poster.
Loss
$140
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Sent wrong color/phone issues

Ordered white, received black! Phone connection to initiate return/exchange was TERRIBLE. Was very difficult to understand person at other end because I was barely getting every other word!
View full review
1 comment
#2127494

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the order/return issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com. If there was a misunderstanding in the warehouse our agents will offer a solution.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me

ID
#2770283 Review #2770283 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Fast shipping and delivery
Cons
  • Automatically charging credit card even with no order
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Unwanted cancellation of order

You cancelled my order and didn't give me my money back , ALL OF It. Also I never cancelled the order , I thought it was on the way until I saw an email saying my order was cancelled. I want my FULL REFUND please. This is so disappointing.
View full review
1 comment
#2127495

Hello, Oh no! We have just read this and were sorry to hear about the order issues.

If you have not received help already please reach out to help@adoreme.com. Our agents will offer a solution.

Please accept our sincere apologies and turn to us with trust. Kind regards, Adore Me

ID
#2727187 Review #2727187 is a subjective opinion of poster.
Loss
$18
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Dispute charge

Never answered. Called to dispute random $60 on charges but cant dispute if they dont answer. Will be filing fraud charges with my bank.

User's recommendation: Do not use this company!!!

View full review
1 comment
#2037801

Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST?

Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it.

It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me

ID
#2693750 Review #2693750 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Cute selection
Cons
  • Realization their marketing is a lie
  • Customer service
  • Never answer phone
Loss
$70
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Product is not quality

I want this product is not fix perfectly. It is not match for my son. So you have returned my order.
View full review
1 comment
#2037806

Hello Thula, Thank you for taking the time to review us! This information helps us to hear about our products directly from the source that matters the most: our customers.

We apologize for the inconvenience the construction of this product may have caused. Shopping for intimates online can be tricky, and you should only wear lingerie you really love and that fits perfectly. We get it! Would you like to exchange this set?

Here is more information about exchanges and returns: http://www.adoreme.com/free-shipping We retain the policy to help ensure you consistently receive good quality, perfectly fit garments from Adore Me.

We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing. Kind regards, Adore Me

ID
#2668465 Review #2668465 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Price
  • Shampoo hat
Cons
  • Poor security
Preferred solution
Full refund

Hello

I haven't got my order in two months and I'm done I'm ready to give up and get and I have a contact list for you and put you on blast because this is ridiculous I have paid every month on time and I have not received a package yet
View full review
1 comment
#2037803

Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an order number related to this issue and explain your concern at +1 (800) 433 2367 Monday - Sunday 8:30 AM - 8:30 PM EST?

Our average response time is 10 seconds. We would greatly appreciate it.

It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me

ID
#2653200 Review #2653200 is a subjective opinion of poster.
Location
Washington, District Of Columbia