Product: Adore Me Shipping Service Clear all filters (0 of 188 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
Order placed August 15th .. still processing 10 days later Contacted Customer Service today ..and she was unable to provide a time frame as to when the orders will be shipped .. she did offer a 10.00 credit... however the order was placed for vacation ... so the order...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello, Thank you for letting us know, we are very sorry to hear that you have not received your package at this time. Don’t worry, your request has been forwarded to one of ou...

Anonymous
A manz

Horrible company. I placed an order in plenty of time for my 20th wedding anniversary. Still hasn’t shipped. I have emailed and called. They have no clue. Can’t talk to a supe...

Product
Adore Me Shipping Service
#1338010
On 12 July 2018, I placed a $334.65 order and my credit card was immediately charged. As of 12 days later, the order still is in processing despite AdoreMe.com clearly stating that all orders are processed in 1 to 2 business days (see:...
Read more
Anonymous
Julie Austin

My husband placed an order on June 26 and we still haven’t received it. When he emailed about it he got no response and when he called about it he got the same BS about moving...

andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order. We truly understand how important it is for...

3.0
Product
Adore Me Shipping Service
I liked
  • Website
  • Prices
  • Color selection
I didn't like
  • False advertisement
  • No delivery
  • Having paid their money for products not delivered
#1311497
Adore Me - My box has not arrived
Good morning. Thank you for your service and your line of underwear. It's spectacular for my wife. But I want to notify you that the last request I made took from a few days reviewing the tracking and says that they have not scanned it since June 9 and would like to...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for letting us know! It is our constant wish to offer quality services and products and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience fo...

Product
Adore Me Shipping Service
#1307423
I wanted to try out the elite box. I didn’t know they would take 40 dollars out of my account(giving me a negative balance) then put it back. On top of that, it was shipped out June 22nd and it’s now been almost a month. I finally got a response that it would be here...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for reviewing us!We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.We have been experiencing processing delays in...

1.7
Product
Adore Me Shipping Service
#1306626
I ordered a swimming suit more than a month and a half ago which turned out to be out of stock! Not only didn't they reimburse the money right away automatically, but also they don't respond to my emails since then...I am calling two/three times a week and every time...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for reviewing us!We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.We have been experiencing processing delays in...

1.0
Product
Adore Me Shipping Service
#1305881
Adore Me - Bad Customer Service
I emailed on the 13th and haven’t gotten a reply after 3 days, i emailed again on the 16th. I called customer service 2 times on the 16th and both times it hangs up after 10 minutes. I sent a message to adore mes FB page and hopefully they answer because i have tried...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,At this time, we can only apologize that we were not able to assist you immediately.After taking a look into your account to gain some further insight into how we may as...

andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for reviewing us!We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. It is our constant wish to offer quality services and products to our custome...

1.9
Product
Adore Me Shipping Service
#1305605
I placed my order in January and in late February found they had canceled the order and never notified me. I replaced the order in March as they would only give me a voucher in lieu of a refund. It is now the middle of June and I still have no product. They refuse to...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are very sorry to hear that our services did not meet up with your expectations.We would love to look into your case specif...

Product
Adore Me Shipping Service
#1281181
I placed an order for $154.85 on 05/06/2018. #304440096. It has been processing ever since then due to a move in the warehouse. I have sent multiple emails with NO response at all. I have called and all Roscielle did was give me a credit of $10 and said that I could...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for reviewing us!We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience. It is our constant wish to offer quality services and products to our custome...

1.8
Product
Adore Me Shipping Service
I didn't like
  • Processing time and no updated
  • Customer service is horrible
#1263154
Let me start by saying We have been a customer of Adoreme for 2+ years and had never had an issue. That is until Monday 5/14/2018 when we placed an order for a panty set for an upcoming trip. Everything went well, we thought. 2 Days later on Wednesday afternoon we get...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are very sorry to hear that our services did not meet up with your expectations.We would love to look into your case specif...

2.7
Product
Adore Me Shipping Service
#1260992

Top Rated Products in Shipping Services Category

I ordered 3 sets on May 4, 2018, its May 19 today. I've contacted this company multiple times. I finally got an email response the third time saying my "order was taken care of and getting ready to be shipped." I responded and asked when and the rep said they didnt...
Read more
andreea.s_67
andreea.s_67
Adore Me Verified Representative

Hello,Thank you for reviewing us!At this time, we can only apologize for this unfortunate occurrence and that we were not able to assist you immediately.Unfortunately, we cann...

1.0
Product
Adore Me Shipping Service
#1259757