Order

Order was sent to wrong adress and sent back to warehouse.And now no one has contacted me about my order at all.I do not want exchange i just want what i ordered.
View full review
1 comment
#1984941

Hello, Thank you for your honest review. I am afraid your order is being returned to us!

We will contact you upon receiving it and provide you with store credit to reorder at your convenience! Please double-check your address on file before reordering.

Our apologies for the inconvenience. Kind regards, Adore Me - Eniko

ID
#2424676 Review #2424676 is a subjective opinion of poster.
Location
Oklahoma, United States

Shady Business Practices

I purchased a set of lingerie, it was shipped out, I wanted to log back in so I could delete my account and NOT be charged $40 in the future, and the website won't let me log in. I tried logging in via incognito mode, still nothing. I can't even view the website. If...
View full review
View full review
1 comment
#1984044

Hello, Thank you for reaching out. Please be informed that the fact that you are not able to log in is not a business practice on our end, but a technical issue.

It is possible that you wrote a typo in your email address and that is why you cannot log in to your account and request a new password. Please, check your email if you have received a confirmation email about your order. If you haven't it means that your email address was written incorrectly. No worries, we can help.

If you contact us at help@adoreme.com and give us your name and shipping address we will be able to locate your account and assist you to cancel your membership. You can find information about the cancellation of your membership on our FAQ pages as well.

I hope this helps. Kind regards, Adore Me

ID
#2417783 Review #2417783 is a subjective opinion of poster.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

I want my money back

You took 39 dollars out my account without asking me so I'm mad so I want my money back in my bank account User's recommendation: Answer the phone
View full review
View full review
4 comments
#1982798

Hello Kim, Please contact us at help@adoreme.com or give us here an order number related to your Adore Me account so that we can assist you further. Best wishes, Adore Me

View more comments
ID
#2416642 Review #2416642 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40
Preferred solution
Full refund

Cancel account

The phone app wouldn't let me log on to cancel their services. I googled to find a phone number to talk to a live person. That's when I found y'all. The lady still wanted me to log on and cancel. I told her no way! You do it.

User's recommendation: Highly recommend.

View full review
1 comment
#1982235

Hello, Thank you for your honest review. Could you give me an order number related to your account?

I would happy to assist you right away to cancel the membership. Kind regards, Adore Me - Eniko

ID
#2413284 Review #2413284 is a subjective opinion of poster.
Location
Rome, Georgia

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

My past account says I am unauthorized

So I have several times trying to start a new account and cannot seem to get any help. They tell me I will receive an email..is this it?? Help

User's recommendation: I have none.

View full review
1 comment
#1976913

Hello, I am so sorry to hear about your issue. I have checked and it seems we have some cases still pending after an unexpected volume of emails, however, we are working diligently to assist all of our customers.

In the meantime if you can give me an order number, customer ID or a name I can find out more to assist you.

Please accept our sincere apologies for the waiting time. Kind regards, Adore Me - Eniko

ID
#2392045 Review #2392045 is a subjective opinion of poster.
Location
Dayton, Ohio
New Reviewer

I want my money back I dnt knw y it was taken out of my account

Took money out of my account and I dnt knw y I want my money back
View full review
View full review
1 comment
#1974593

Hi, Thank you for the review, we apologize for any confusion! It sounds like you joined our VIP Membership with your first order and did not shop or skip the month by the fifth of the month.

The membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided. This turns into store credit that you can shop with anytime.

We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no-questions-asked 30-day refund policy: http://adoreme.com/charges. Let us know if you have other questions!

We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com

ID
#2388234 Review #2388234 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Me cobraron dinero sin autorización

Hace una semana llamé y aún no me cancelan la membresía, yo enviaren Naciones Unidas minlasque no da la opciónorte dicCongreso Nacional Africanoelar por favor dejen de ser Delawareshonestos y cancelen
View full review
2 comments
#1972735

¡Buenos Días Paula! Estaríamos encantados de ayudarle.

¿Podría darnos un número de pedido? Gracias, Adore Me

#1972734

Buenos Días Paula, Estaríamos encantados de ayudarle. ¿Podría darnos un número de pedido? Gracias, Adore Me

View more comments (1)
ID
#2378463 Review #2378463 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Cancelación de mi membresía

Items in cart need cancelling and new order placed. as I hav a gift voucher

You dont appear to be contactable , Ive made numerous calls to 039344**** . I hav 3 items in my cart which Im having trouble cancelling out , I wish to place a new order as I hav a gift voucher
View full review
1 comment
#1972737

Hello, Thank you for bringing this to our attention. Could you please help us out with an account email address related to this issue and explain your concern at help@adoreme.com?

We would greatly appreciate it.

It would help us greatly to investigate this mishap with our team. Kind regards, Adore Me

ID
#2374602 Review #2374602 is a subjective opinion of poster.
Location
Ryde, New South Wales
New Reviewer

You took money from my card

Vous avez pris de l'argent ce matin dans mon compte et je veux aucune soustraction prochainement
View full review
1 comment
#1972740

Hello Anala, Thank you for your review. We are always sorry to hear about disappointed customers, but we do appreciate the opportunity to resolve this.

It sounds like you have subscribed to one of our memberships. Could you please contact us at help@adoreme.com so that we can offer a thorough explanation and direct assistance? We would need more information to assist you right away.

We would greatly appreciate it. Kind regards, Adore Me

ID
#2369906 Review #2369906 is a subjective opinion of poster.
Location
Portland, Maine

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Unethical Business Practices

My daughter bought a product from them last summer. Unknown to us, Adoreme enrolled us in the VIP subscription - and automatically debited my credit card. I requested a refund - and have not heard anything. My card was again debited this month - after I had cancelled the subscription. I have been unable to get through to a human. I canceled again - but I want my money back and I want to never want to hear from adore me again.

User's recommendation: Shop elsewhere - do not give them your business.

View full review
1 comment
#1972747

Hello Daniel, We are so sorry to hear that the membership has caused confusion and that you could not reach our customer service. Please, note that we are available via the email address help@adoreme.com as well and we are happy to assist.

Refunds are of course available and our representatives will be happy to assist you with that as well. Please note the VIP membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order. Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month. If you do not shop or skip between the first and the fifth, you’ll see a $39.95 charge on the card provided.

This turns into store credits that you can shop with any time. We send reminder emails, but you’re welcome to make use of our no questions asked 30-day refund policy: http://adoreme.com/charges.

We hope you will contact us soon. Kind regards, Adore Me

ID
#2369148 Review #2369148 is a subjective opinion of poster.
Service
Adore Me Vip Membership
Cons
  • Deceptive policies
Loss
$240
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Haven’t received item

Adore Me - Haven’t received item
Placed an order with Adoreme.com on November 22nd for a Christmas gift. Its December 24th and I still have yet to receive the item. User's recommendation: Don’t order from their site
View full review
View full review
1 comment
#1972777

Hello Ricquia, We were also disappointed to see how long it took your package to reach you. This is indisputably unacceptable.

Please, be informed that we have refunded you in full for this package. We hope you will accept our sincerest apologies.

Even though we do our best to ensure that we provide 1-2 business days processing time and 3 to 7 business days delivery, there are occurrences when despite our best efforts, orders can be delayed due to external factors beyond our control. Kind regards, Adore Me

ID
#2350693 Review #2350693 is a subjective opinion of poster.
Service
Adore Me Shipping Service
Pros
  • Price
Cons
  • Horrible response time
Loss
$27
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Adore Me - Review in Footwear and Clothing category from Perth, Western Australia

Many weeks ago I ordered an emerald ring for my wifes birthday I have phoned up many times through the pandemic trying to get a rough delivery date.
View full review
1 comment
#1960103

Hello, Thank you for your review, we are very sorry to hear this! It seems like you may have selected the VIP membership option at checkout.

We do describe this program during checkout, with email correspondence after your first purchase and at the beginning of each month. This ensures you have all the necessary information to fully understand the VIP program. Also, you don't have to pay every month: there is no membership fee and you can skip the month as many times as you want. The details can also be found below at 'how it works': http://www.adoreme.com/how_it_works.

I would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, I will need your email address to do so.

If you could email us with this information we would highly appreciate it. Best, Adore Me help@adoreme.com

ID
#2324679 Review #2324679 is a subjective opinion of poster.
Location
Perth, Western Australia

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Charges without product

RI did finally get a refund from several months ago on the correct account . The packages have not been coming in but we are charged for them . User's recommendation: Run !!!
View full review
View full review
1 comment
#1936082

Hello, Thank you for reviewing us! We are very sorry to hear that you have a negative opinion related to Adore Me.

We always wish to ensure a great customer experience and minimize any discomfort as much as possible. Moreover, I would love to look into your case specifically and offer a better assistance. Therefore, I am kindly asking you to contact us via email or phone in order to be able to identify your account and assist you with the most suitable solution.

If there is anything else you would like assistance with, please let us know. Kind regards, Adore Me help@adoreme.com

ID
#2223651 Review #2223651 is a subjective opinion of poster.
Location
Carrollton, Texas
New Reviewer

Bad bras

Adore Me - Bad bras
Adore Me - Bad bras
SUPER ANGRY AND WILL TELL EVERYONE I KNOW TO STAY AWAY FROM ADORE ME! I purchased 3 bra and panty sets. The sizes were all over the place so I had to exchange several times. Each time they charge you 0.01 even though it says balance charged 0.00. One bra set I purchased had the front clasp snap a month after purchasing. I accidentally ripped a tag off a second set so I figured I was stuck with that one. So now out of 3 sets I have 1 bra that I don't have high hopes for the quality of. I'm going back to VS at least they last for their price!

User's recommendation: Stay away! Don't purchase through this company!

View full review
1 comment
#1934347

Hello LaDawna, Thank you for letting us know, we will definitely take this under advisement! We deeply apologize for the inconvenience this unfortunate occurrence may have caused.

Not to worry, we will take into consideration your complaint and forward it to the management team in order to deduct measures we can adopt to prevent any issue of this nature in subsequent times. We would be more than happy to further assist, unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this platform. Therefore, can you please elaborate your concern further by email or phone and provide us the order number from which this set came from, so that we can be able to help you regarding this matter? Our apologize for not being able to assist you immediately.

We look forward to hearing from you. Best regards, Adore Me help@adoreme.com

ID
#2216925 Review #2216925 is a subjective opinion of poster.
Product
Adore Me Contour Bra
Cons
  • Processing times
  • Prices are too high for the junk you get
Loss
$80
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

You are sending my packages to wrong address

I was told package would be delivered today before 1:30. The online said it was delivered. I have looked, my family has looked. We have cameras on the gate, nothing today. This is a problem . Please fix this , Katelyn Ingram

User's recommendation: Do not do this! Product is great if you can get it .

View full review
1 comment
#1934345

Hello Katelyn, Thank you for reviewing us! We are very sorry for any inconvenience the shipping of your product may have caused.

Indeed, delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for. However, please note that we only provide an estimated delivery date for orders. Even though we do our best to ensure that we provide 1-2 business day processing time and 3 to 7 business day delivery, there are isolated occurrences when despite our best efforts, orders can be delayed due to external factors beyond our control. However, after initiating a more detailed investigation regarding your case it was revealed that you have been contacted by our customer service representatives and you were assisted regarding all of your concerns.

Please let us know by email or phone if there is anything further we may do to help.

Our customer service is available to answer any questions you may have. Best regards, Adore Me help@adoreme.com

ID
#2216877 Review #2216877 is a subjective opinion of poster.
Location
Monroe, Louisiana
Service
Adore Me Shipping Service