Rebeckah Kzi

So decepointed of Adore me!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I ordered on Nov 28 with shipment supposed to be on the 6th. It’s now the 10th and no order.

I tried too many times to send emails to the customer care... messages on facebook. No one is answer me. I don't know what to do.

They took my money but don't want to answer me on my order #30339****. Adore me excuse me but you have to do best. I'm sad because, I ordered from the french west indies and i have to use The package forwarding solution in oder to get my parcel.

I would like to be in touch with someone of the customer care. I WANT AN ANSWER.

View full review
Loss:
$70
Pros:
  • Items
Cons:
  • Cusy
Reason of review:
Poor customer service

Preferred solution: Deliver product or service ordered

2 comments
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review and for giving us your order details.

We were astonished to see how long was your order processing in the warehouse.

We do not take this lightly therefore we wanted to address this with a resolution. We value the opportunity to make this right, therefore we have contacted you via email and we hope to be able to remedy this.

Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret. Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience.

We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled a few weeks ago. We hope the improvement will allow your order to ship very soon.

Kind regards,

Eniko - Adore Me

Guest
reply icon Replying to comment of Eniko Adore Me Representative

Thank you for your honesty and your concerned. I appreciate that.

View more comments (1)
Anonymous

Still processing?

Advertised that if I placed order, merchandise would arrive before Valentine's Day. It's the 15th and order is still processing. Thanks for the false advertising.
View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right and rest assured that I will do my best to address your concerns.We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.

Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S. orders are then delivered in 3-7 business days.However, we are currently receiving an unexpectedly large amount of orders and working on organizing and improving our warehouse so that we can manage to process and ship them out as quickly as possible.

This might result in a longer processing time for the majority of our orders.In order to be able to assist you, could you please provide us by email, the number of the order you are referring to?Let us know if you have any questions! We’re always here to help.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right and rest assured that I will do my best to address your concerns.We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.

Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S. orders are then delivered in 3-7 business days.However, we are currently receiving an unexpectedly large amount of orders and working on organizing and improving our warehouse so that we can manage to process and ship them out as quickly as possible.

This might result in a longer processing time for the majority of our orders.In order to be able to assist you, could you please provide us by email, the number of the order you are referring to?Let us know if you have any questions! We’re always here to help.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

View more comments (1)
Lakynn Ceh

Order never shipped - still processing

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I placed an order for $154 on 18 November, with an estimated delivery of 24 -26 November. It's now 4 December and I still don't have my order.

I contacted customer service twice, the first time they gave me a 25% discount the second time they did nothing. I keep getting marketing emails from Adore Me asking me to buy more products. I asked the customer service representative to remove me from the email if they can't ship the order. When asked for an ETA, each time I called they said they told me it wasn't possible to give me an estimate because their warehouse was backed up.

So they don't communicate with their customers, their marketing team, nor their warehouse team. This feels like a corrupt organization to me.

Buyer beware, the only thing you are getting is scammed. Protect your money.

View full review
Loss:
$116
Reason of review:
Problem with delivery

Preferred solution: Deliver product or service ordered

1 comment
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We realize that the processing time is astonsihingly long, we assure you that this is not hte kind of service we aspire to offer.

We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.

We would appreciate it if you left a comment below with your order details.

Kind regards, Adore Me

Anonymous

Terrible Customer Service

Here is a transcript of my chat with a customer service agent who I contacted on Tuesday evening concerning an order placed the previous Friday that had yet to ship. Me: I placed an order on 1 December and it still hasn't shipped.

I was expecting delivery on or before 8 December because this is a gift. Order #30341**** Me: (after 10 minutes) It would be nice to at least get a response Ariane: Let me check it for you, Chad Ariane: I am currently gathering information from the order Me: Thank you, Ariane Ariane: No worries! Ariane: I was able to look into your account and I am very sorry to see that your order has yet to ship from our warehouse. Ariane: Orders usually ship within 2 business days of being processed.

Ariane: Your order was placed last Friday around 6:15:37 PM Ariane: Please be advised that for order placed after 12PM are starting to be processed by the warehouse the next business day Ariane: Your package is expected to be release from the warehouse end of day today or tomorrow morning Ariane: Once it is shipped, it will be delivered within 3-7 business days Me: Am I able to get expedited shipping? Me: Since processing is taking 3 business days Ariane: If the order was placed on the account beyond 30 minutes, we can no longer modify or cancel it Ariane: All of these information is indicated from this link, https://www.adoreme.com/terms-conditions Me: So there is nothing you can do other than to advise me to return it if I'm dissatisfied. I'm already aware of your policies. I contacted you because I was hoping to get some help Me: What is unacceptable is that it is taking more than 2 business days to process an order Ariane: I am very sorry if you got upset with the information and on the things that I am capable of.

If there's something I can do about it, I am more than happy to provide it to you immediately. Ariane: Unfortunately, I have system that has limits and was not allowing me to resolve it to your satisfaction Ariane: Let me know if you need assistance, I'll be more than happy to help! Customer service agents are more than happy to help, but they don't have the ability to do anything. I was hoping they could at least provide expedited shipping given the delay in processing.

Unfortunately, they offered no solutions. I was going to give this order as a gift to my fiancee, but in this instance ordering one week in advance of when I needed the order was not enough for Adore Me to be able to fulfill it in time due to delays in their own processing times.

View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Guest

You got more information than I did.

Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review and thank you for giving us your order details.

We were astonished to see how long was your order processing in the warehouse. We do not take this lightly therefore we wanted to address this with a resolution.

We value the opportunity to make this right therefore we have contacted you via email.

Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret. Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled a few weeks ago.

We hope this improvement will allow your order to be shipped out soon.

Kind regards,

Adore Me

View more comments (1)
Anonymous

Poor Customer Service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I placed an order on December 12th. At the time of order, it indicated 5-7 days for me to get the order.

5 days later, I get an email saying they are delayed in processing the order. The following morning I start calling and e-mailing. 3 calls, and several e-mails later... 1) They still don't know when they are going to ship it.

2) They can't change the shipping address, even though they haven't shipped it yet. 3) They can't cancel the order, see #2 above. I've since ordered a new Christmas present from another vendor. When I get this order from Adore Me, I'm now going to have to spend my time dealing with a return.

Simple, don't do business with Adore Me. They just don't have their customer service act together.

View full review
Cons:
  • Processing time
  • Lack of information
  • Stupid generic replies to my questions
Reason of review:
Poor customer service

Preferred solution: Fix your systems/process. At very minimum, you should be able to cancel an order that you haven't shipped yet.

2 comments
Guest

Since posting this, I've received a full credit for my shipment, and a well-written apology. While I'm still not totally happy, I appreciate the effort that went into trying to make me happy, despite not being abe to resolve the issue

Eniko Adore Me Representative
reply icon Replying to comment of Guest-1407239

Hello,

Thank you for your honest review.

We would like to inform you that due to the large volume of orders registered by our company, your order was subjected to an extended processing time. We assume full responsibility for this delay.

We were apalled to see the astonishingly long time your issue has taken to get resolved.

It is indiputable that the logistics part of not being able to cancel an order after 30 minutes of placing it is indeed highly inconvenient.

We assure you that we brought this issue up with management as something that needs to be addressed. We are glad that you were able to receive a full refund. We do hope that this refund expresses our apology in more than just words and assures you that we are willing to go the extra mile to fix any mishaps that may take place.

Our goal is for our customers to feel like they received a treat and if this is not the case we are at your service to resolve the matter. Once again we would like to apologize for the obstacles you have encountered due to system policies.

We assure you we feel your frustration related to this matter. Kind regards, Adore Me

View more comments (1)
Anonymous

HORRIBLE

I placed an order on Feb 2. It's now March 6th and my order is still processing. When I ordered I was guaranteed to get my shipment by Valentine's Day. Obviously that didn't happen. This company does not honor their values. I've sent several emails and made several calls and I just keep getting the run around. They keep saying that they're delayed but I see on their social media that other customers are receiving their orders but not me??? They won't do anything! I spent $70 on lingerie for V Day and never received it. This company is dishonest, unhonorable and has horrible HORRIBLE customer service. Don't waste your time here!!!
View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Guest

Hopefully you like them when you get them! I ordered a bunch of stuff in January and it took about 4/5 weeks to get my items! I didn’t like two of the pieces so I exchanged them, I JUST TODAY got an email that said BOTH pieces I returned were damasked and they charged my card $20 for EACH of them I’m infuriated

Guest
reply icon Replying to comment of Guest-1445438

Damaged not sure how autocorrect came up with that...

View more comments (1)
Izaiyah Icc

They will steal your money on exchanges/returns!!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I highly recommend you not order anything from AodreMe if there is any chance you will need to return it! I first ordered a swimsuit based on the size chart and it did not fit.

I went thru the exchange process which was very easy and ordered the next size up and mailed back the original suit. Once AdoreMe received the exchange I received an email stating I returned the item damaged and my credit card was charged $20. I had the item on all of 2 minutes and if it was damaged then they sent it to me that way, if I damaged it then I would have returned it for being damaged instead of too small. When I received the second item it also did not fit, I again exchanged it.

This time they did not even send me any communication and just charged my card another $20. I reached out asking why they are charging my card with out authorization or even any explanation. Their response was that it did not pass sanitary inspection and smelled of smoke and/or perfume. I do not smoke nor is there any smoking in my household.

I tried the item on and immediately placed it back in the bag and into the box. They may make the return and exchanges easy but that is only because they will charge you for whatever they feel like.

This is a very shady business and unless you want to pay double I highly recommend not purchasing anything from AdoreMe!!!!!!!! They are thieves!

View full review
Reason of review:
Return, Exchange or Cancellation Policy
4 comments
Guest

Wow - just happened to me - this was involving 3 bra sets. Tried them on, way too small, kept them in their bags and everything.

Returned them - one month later they charged me $20 each set. I have ordered from Victoria's Secret and Kohls - never had an issue returning bras.

I get the sanitary reasonings, but there has to be some leniency when trying on mail order clothing - even in a store you might get a hair on it. Hopefully more people see these reviews...needless to say they have lost me as a customer and looks like a few others as well!

Guest

I’m dealing with this too on an order tho they are claiming they didn’t get back and without hesitation or communication they charged my card!! I keep receiving the same email over and over saying if I don’t hear anything in 30 days to contact them again. So rediculas.

Guest

I agree 100% with this review, I am fighting with them right now. I received a swimsuit that did not fit, sent it back the next day and they told me it was damaged and could not be exchanged.

The so called damage was wrinkles that were on the inside of the suit when I received it. 100% scam on exchange and returns.

Guest
reply icon Replying to comment of Guest-1477428

I have been fighting with them over a return for 3 months now. ln my last email I told that if the refund was not received by July 20 that I was going to contact my credit card company and dispute the charge.

Suddenly I have a 'specialist' working on my problem. They CLAIM the return has never been received.

View more comments (3)
Anonymous

Refund my order!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

my order number is 30339****. I tracked my package on USPS and the expected delivery date said Dec.

9 but also said the package is still being processed on Dec. 12 in Cali. It’s Dec. 21st...

My boyfriend just came home from deployment and we planned a very special night and that date is coming up very shortly. The customer care is pretty terrible. I can only ask basic questions for answers i don’t need.

I just want a refund... :((((

View full review
Reason of review:
Problem with delivery
1 comment
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you so much for contacting us.

I am very sorry to hear that you have not yet received your package at this time. Packages usually arrive within 5 business days of the order ship date.

I was able to look into your account, and see that your order was shipped out from our warehouse on Dec 3, 2017.

Based on the last update we received from our shipping partner your item was delivered at 12:32 on December 22nd, 2018. Please let us know if you received it well.

Should you have any other questions, I am happy to help.

Best regards, Eniko - Adore Me

Anonymous

No To VIP

Ordered one item in Oct. and now they are taking close to $40.00 out of my account each month.

I was told when I called that each month if I didn't order something that a store credit would be issued. Believe me when I say I never would of signed up for this. Why would anyone pre pay before they ordered something? It took me a few months to find the charge and now they owe me about $120.00 They were very helpful and said they would refund my money and sent me a link to cancel my VIP Membership that I never signed up for.

When I asked the lady why anyone would want to have a VIP membership she really couldn't tell me. I would be very afraid to shop here again as I don't want them to resign me up have money taken out of my acct each month for nothing...

View full review
Reason of review:
Problems with payment
1 comment
Eniko Adore Me Representative

Hi,

Thanks for the review, we’re sorry to hear about the misunderstanding.

Please note the VIP membership is one of two payment options (the other is Pay as You Go) you select during checkout with your first order.

Members are never obligated to order each month, instead, they visit the site between the first and fifth and choose to either shop or skip that month.

The VIP MEMBERSHIP is an Adore Me exclusive way of shopping through a flexible membership program that gives great perks (e.g. discount on every set) and limited obligations (no membership fees, no obligation to buy, can leave at any time).

The other is PAY AS YOU GO, a one-time purchase option, you select during checkout with your first order.

If you want to learn more about what being an Adore Me VIP means, what benefits you have and other essential information, please watch this video (1 minute!): https://www.adoreme.com/how_it_works Rest assured that there are no obligation to make a purchase every month. Just go on your account, between the *1st and 5th* of each month, and either make a purchase or *SKIP THE MONTH*.

If you do not skip or make a purchase between the 1st and the 5th, you will see a **$39.95** refundable store credit charge on your card. This store credit is available for your use at any time. We apologize for any inconvenience this confusion may have caused. Let us know if you have other questions!

We’re happy to help. Best, Adore Me help@adoreme.com

Anonymous

Order never shipped, still "processing"

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

placed an order about a week ago, still in the processing status - sent two emails with no reply and called customer service. Got a generic response about high volumes and delays.

When I asked how long it would take for it to ship the woman said she didn't know and I would just have to wait, I asked when I should call back and she said "it is up to you" which is obviously something a customer NEVER wants to hear. I have ordered one previous time from this website and the same thing happened but I eventually got my order after about a month.

I thought maybe it was a fluke but apparently this is how they treat their customers year round. Canceling my VIP :(

View full review
Reason of review:
Order processing issue
1 comment
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We are deeply sorry to hear about your horrible experience two times in a row. We realize that the processing time is astonsihingly long and you would have deserved an immediate help! We assure you that this is not the kind of service we aspire to offer.

We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.

We would appreciate it if you left a comment below with your order details.

Kind regards, Adore Me

Anonymous
map-marker New York, New York

The fact they don't respond

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I've emailed them a few times and haven't gotten a response back about a package that never got to me. And I was told I would get store credit once they receive it but haven't gotten an email about it. It's upsetting because it was first time purchasing something and I was happy that I was going to receive it but didn't get to me cause my address was wrong and couldn't deliver so they sent it back to them. I also went looking for it at the post office. You need to improve your services this is unacceptable and actions need to be done because this can't happen again.
View full review
Loss:
$30
Cons:
  • Lack of information
Reason of review:
Poor customer service

Preferred solution: Full refund

1 comment
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We are deeply sorry to hear that youhad trouble contacting us. We have a huge volume of emails, we are working diligently to get to all of them.

We would be happy to look into this so that we can remedy the situation fully, however, we will need your order number to do so.

We would appreciate it if you left a comment below with your order details.

Kind regards, Adore Me

Triston Rto
map-marker New York, New York

Not worth it..

Mad e my first VIP purchase on 12/07/17 today is 12/18/17 and still processing. Just like others on here was supposed to be a Christmas gift order #30345**** I want to give this Co.

a try and hope they speed up delivery. I have not done any subscription services in the past and so far Adore Me is showing me why I never have. If Adore Me Representatives ever look at this site it would be greatly appreciated if you would check on my order and get it on the way.

Again Adore Me..#30345**** I hope you can get this issue solved soon and we can move on from here. Thanks

View full review
Cons:
  • Processing time
Reason of review:
Problem with delivery

Preferred solution: Deliver product or service ordered

1 comment
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We were astonished to see how long was your order processing in the warehouse. We do not take this lightly therefore we wanted to address this with a resolution.

We have contacted you via email and we hope to be able to remedy this.

Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret.

Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled.

Kind regards,

Adore Me

Anonymous

Poor Shipping Time and Customer Experience

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I ordered four weeks ago. My purchase stayed “in processing” the entire time.

The company initially offered me a ten dollar credit but only after I reached out for a status update.

After I reached out a second time for a status they offered me a refund that, after one week, still has not processed back to my credit card. I’m left without a refund, without a product, and a strong suspicion that even though I cancelled my VIP membership, my credit card will be charged again next month.

View full review
Reason of review:
Order processing issue
1 comment
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We are deeply sorry to hear about your horrible experience. We are genuinely shocked to hear that you did not receive your refund.

We would be happy to look into this and into your account to see if you are successfully unsubscribed from the membership.

However, we will need your order number to do so.

We would appreciate it if you left a comment below with your order details.

Kind regards,

Adore Me

Sondra Qrx

Poor delivery times

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I had a vip membership until after my last order. This was my 5th order from them. 3 out of 5 of my orders were late processing times of over a week. Generic responses from customer support and same excuse about the warehouse is having problems. They had no problem with getting the money for membership monthly but can’t get you products in the time they say they will. So if u are ordering it for an occasion you better get it a month in advance or you will be left with empty excuses
View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest feedback.

Echoing our response to the previous reviewer, it is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.

However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.

Could you please leave a comment below with your order number?We would greatly appreciate it.

Kind regards, Adore Me

Guest
reply icon Replying to comment of Eniko Adore Me Representative

It November 7th and I still don’t have my order what am I to do

View more comments (1)
Josilynn Cbs

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Payment processed Immediately never shipped

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I ordered gifts for my wife on October 22nd payment was taken immediately my account still shows processing. All items show not shipped.

It is niw October 29th.

the items were supposed tonarrive in 5 to 7 days. Is this a real retailer or was I scammed?

View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We completely get where you are coming from.It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long.

We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.

As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected.

We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks.

We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution. It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.

However, in order to do this we will need to know all the order numbers related to your complaints so that we can provide a proper resolution.

Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it.Kind regards, Adore Me

Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We completely get where you are coming from.It is indisputable that the processing time has gotten astonishingly long.

We acknowledge that this is a problem and we would like to let you know that we do not take this lightly at all. We have stopped some of the marketing campaigns and we have been working diligently to scale up the warehouse's capacity to prevent future problems.

As for the current situation, please note that a rather small percentage of our clients has been affected.

We are still analyzing why only certain orders are pending. What we regret the most that the sytem did not allow us to engage the customers in cancelling their orders per request allowing you to wait for weeks.

We take the full blame for this. We have since then communicated the complaints to the superiors to work out a resolution. It is not in our intention to cause so much frustration therefore we would like to offer our help.

However, in order to do this we will need to know the order numbers related to your complaint so that we can provide a proper resolution.

Could you please leave a comment below with your order number? We would greatly appreciate it.Kind regards, Adore Me

View more comments (1)
  • 1
  • ...
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • ...
  • 37