Anonymous

Terrible customer service and received wrong product

I ordered 3 bathing suits roughly a week and a half ago. I just got them in today. I was extremely excited only to be severely let down. 2 of the three bathsuits were not what I ordered. I leave for vacation Monday and the bathing suits were ordered for that occasion. The customer service agent wanted to walk me through an exchange I explained to her I won’t be in town to go through this process and this has put a dent in plans. She tells me I need to pay to try to expedite it in time. They messed up my order and I need to pay to expedite it to try to resolve my problem? Greattt customer service right there.
View full review
Reason of review:
Order processing issue
1 comment
Adore_Me

Hello,Thank you for reviewing us!At this time, we can only apologize for this unfortunate occurrence and that we were not able to assist you immediately.Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this application. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you regarding this matter.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Alexandria M Hwd
map-marker New York, New York

Never recieved anything

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
boyfriend had originally ordered me a set for valentines day when that set failed to show up, i contacted adore me and they had issued me a code to make a replacement order, placed my replacement order march 13th and still hasn't shipped out, when i contacted customer service which was like pulling teeth took till late last night to get a message via text both my emails and direct message on their Facebook still hasn't been answered, i was told they are experiencing issues at the warehouse never had issues ordering from a company like this, my moneys already been taken and no updates to whats going on will not make another purchase with this company based on the experience I've had with them
View full review
Reason of review:
Poor customer service

Preferred solution: Let the company propose a solution

2 comments
Adore_Me

Hello,Thank you for your review!We are very sorry to hear you are having such an unpleasant experience with the shipping of your order. It is true that due to overwhelming orders, we're currently experiencing backlogs and delays for processing orders made at a later date.

Processing takes steps such as address verification, fulfillment to ensure stocks can accommodate the orders, and authorization. Depending on the circumstances and inventory levels, it may take longer than usual.Don't worry, we've taken note of this incident and we'll definitely do our best to improve our services, especially in terms of shipping.We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so.

If you could get back to us with this information we would highly appreciate it.Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have.Best regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest
reply icon Replying to comment of Adore_Me

Order #30412****

View more comments (1)
Anonymous

Absolutely terrible - 2 months waiting

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
It's been 2 MONTHS since my husband ordered my Valentines Day gift.. after 3 calls to customer service they only gave us a $10 credit?!? Called again and they offered 25% off the order, that was a month ago. Trying to call today to cancel completely as we want nothing to do with this company, and the phone hold system tells me to call back later and then hangs up on me, after 11 minutes of waiting. What an absolute load of crap. He still gets daily emails... but not one has ever apologized for this complete disaster. If you call, you get a pre-recorded message blaming it all on the warehouse and the weather. Funny, amazon and everyone else hasn't seemed to have a problem. I did receive one set back in January, the half price one they give you for joining... honestly, I did not think its quality matched its retail price. I was not impressed.
View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are very sorry to hear that our services did not meet up with your expectations.Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this application. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in your matter.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest

Legally after 30 days they have to give you a refund if you ask for one and they haven't shipped. This comes from the FTC, this company has already been sued by the FTC once in the last year so just bring that up to them.

View more comments (1)
Anonymous

Bad customer service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

The package was processing for two weeks already. No options for refund and no response from the customer service! They just took the money and did nothing!

View full review
Reason of review:
Order processing issue
10 comments
Adore_Me

Hello,Thank you for your review! We are so sorry to hear this.Unfortunately, we are unable to identify your account through this application.We are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in this matter.Best regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest

I ordered 2 swimsuits in March 15th. I still haven’t received them even though it said 5-7 day shipping.

I’ve gotten to emails saying delayed but rest assured your order will be delivered. We are moving to our new warehouse. That was several weeks ago. I have sent 2 emails with no response.

I spent 87.00 with this company and have nothing to show for it. If it was going to be delayed it should warn you before you order.

I am starting to think I will never get my items and won’t have them for my upcoming vacation. The customer service is terrible!

Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest
reply icon Replying to comment of Adore_Me

I have contacted customer service through this email three times already and no response ere given. My order # 30416****.

Adore_Me
reply icon Replying to comment of Guest-1458343

Hello,Thank you for your reply!At this time, we can only apologize for this unfortunate occurrence and that we were not able to assist you immediately. Unfortunately, I cannot identify your email requests using the email address from your Adore Me account.However, upon further investigations, I could see that you have been contacted by one of our customer service agents and you were already refunded for the amount paid for your order.Let us know if there is anything further we may do to help. Our customer service is available to answer any questions you may have.Best regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest
reply icon Replying to comment of Adore_Me

Order# 30413****

Guest
reply icon Replying to comment of Guest-1460227

30413****

Adore_Me
reply icon Replying to comment of Guest-1460227

Hello,Thank you for taking the time to reply!According to the USPS website, your package was delivered at the front door or porch at 1:51 pm, on March 21st, 2018.Anyway, if you still have not received your order yet or have any further questions or concerns please feel free to contact us via email or chat or call us at Customer Care Service at 1.800.433.2367 Monday – Friday 8:30 a.m. – 8:30 p.m.

(EST).Please let us know if there is anything further we may do to help. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing etc.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest
reply icon Replying to comment of Adore_Me

30413****

Adore_Me
reply icon Replying to comment of Guest-1460463

Hello,Thank you so much for your reply!Don’t worry, your request has been forwarded to one of our agents and would be more than happy to assist you by email in resolving this matter.Please let us know if there is anything further we may do to help! Our customer service is available to answer any questions you may have.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

View more comments (9)
Cassandra D Bpg

Awful!!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

Ordered two bikinis and 4 bra sets March 11th and was emailed saying it would arrive by March 23rd. It’s still processing!!

Have tried calling multiple times only to get disconnected while waiting on hold. Since then I have emailed twice and heard nothing back!

Really worried this is a scam seeing as the money has already been taken from my account and I haven’t been able to get in touch with anyone from the company! Don’t order from this site!!

View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are very sorry to hear you had such an unpleasant experience.We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it.Kind regards,Adore Me

Guest
reply icon Replying to comment of Adore_Me

I’ve already emailed help@***e twice with all the details

View more comments (1)
Adrea Mat

What Customer Service?

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

In a age when customer service isn't always a service, this one takes the cake. My order should have shipped by now, but nothing.

I called and was told they were delayed and had no idea when my order would ship. It is suppose to be here. I asked to cancel the order and was told I could not. I asked to speak to a supervisor or manager and was told there is no one they can transfer me to.

Adore Me has zero customer service at all. I will tell anyone interested in ordering from them "Don't”

View full review
Pros:
  • Products
Cons:
  • Refund policy
Reason of review:
Order processing issue
1 comment
Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with us.We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it.Kind regards,Adore Me

Amanda F Awj

Good products, customer service isn’t quite there

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I placed an order on March 2 and my order has been processing for over 2 weeks! My order number is 30403****. I’m very surprised that no one emailed or reached out to notify me of this huge delay in processing and shipping. I have called and emailed twice and reached out to Adore me through Facebook and no one has gotten back with me. This is completely unprofessional. I either want my order or my money back. Give me an estimated time frame for processing and shipping because what you have advertised on the website is completely inaccurate.
View full review
Reason of review:
Order processing issue
3 comments
Eniko Adore Me Representative

Hello,Thank you for your honest review.We were astonished to see how long was your order processing in the warehouse. We do not take this lightly therefore we wanted to address this with a resolution.

We have contacted you via email and we hope to be able to remedy this.Unfortunately, we have experienced a peak in the volume of orders causing delays that we regret.

Our warehouse is already discussing this problem and the possible solutions as we truly aspire to offer a smooth and enjoyable shopping experience. We are determined not to allow anything like this happen again the reason why the capacity of our warehouse and the personnel has been doubled.Kind regards,Adore Me

Adore_Me

Hello,Thank you for your review!We are very sorry to hear you are having such an unpleasant experience with the shipping of your order. Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S.

orders are then delivered in 3-7 business days.However, we are currently receiving an unexpectedly large amount of orders and working on organizing and improving our warehouse so that we can manage to process and ship them out as quickly as possible. This might result in a longer processing time for the majority of our orders.Upon further investigating, I could see that you have been contacted by our customer service representatives and you have discussed this issue.

Don't worry, we are making efforts so that your order will be delivered in the following business days.We do understand your concern and that you want either a refund or your order and we apologize for the extended time to a resolution.We've taken note of this incident and we'll definitely do our best to improve our services, especially in terms of shipping.Please let us know if there is anything further we may do to help. We also are more than happy to provide you with any information you might need regarding our products, fit & sizing etc.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest

The same exact thing happened to me. Still no resolution.

View more comments (2)
Jodi D Atd

Ordered 2/25, still processing on 3/13

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I ordered over two weeks ago, still have not received my items. I waited until well after the Valentine's day busy season, yet the order still states that it is processing. I called customer service, after several emails went unanswered. Same old line about it shipping in a day or two because the warehouse is backed up, and gave me a $10 store credit. What good is a store credit if I never order from Adoreme.com again? I ordered the items almost one month earlier than I was needing them and now I am down to 5 business days!! Yet shipping is going to take longer than that. I would really like to have my items sent expedited shipping. I feel as though that is fair considering the inconvenience.
View full review
Loss:
$80
Cons:
  • Processing times
Reason of review:
Order processing issue

Preferred solution: Deliver product or service ordered

2 comments
Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right and rest assured that I will do my best to address your concerns.We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.

Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S. orders are then delivered in 3-7 business days.However, we are currently receiving an unexpectedly large amount of orders and working on organizing and improving our warehouse so that we can manage to process and ship them out as quickly as possible.

This might result in a longer processing time for the majority of our orders.In order to be able to assist you, could you please provide us by email, the number of the order you are referring to?Let us know if you have any questions! We’re always here to help.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Guest

Hopefully you like them and they fit when they get there! Mine took about 4 weeks to arrive and I sent two pieces back for exchange over a month ago...

I just got an email saying that BOTH pieces were damaged and they charged me $20 for EACH of them! I’m now waiting on two other exchanges I sent back assuming I’ll likely be charged for those as well....Pretty sure this company is a major scam!

View more comments (1)
Resolved
Melaine Zko
map-marker New York, New York

Resolved: Adore me is Horrible!!

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I bought a set at adore me Nov- 27- 2017. Due to an address glitch, i never got the order!

Called severally but they wouldnt offer a refund till 30 days has passed! I mean no shipping company in the us take a month to deliver a package. Look at the time frame, Nov to Jan!! After numerous call in Jan 2018, i get my refund, then i stupidly go ahead & place another order on 1/9/2018.

It states 5 -7 business days to receive your order, but i tell you, my order is still processing! I have called to ask and one rude representative told me it could take a month! This is the worst company ever, avoid them at all cost! They care nothing for their customers.

Their customer service agents talk to you like they could care less. Spend your money elsewhere.

View full review
Reason of review:
Order processing issue
2 comments
Eniko Adore Me Representative

Hello,

Thank you for your honest review.

We are deeply sorry to hear that you were inconvenienced with a poor service. Indeed, delays are highly regrettable, especially that this is not the kind of service that we aim for.

We are still investigating the warehouse problem and we have worked diligently to ship out the pending orders or cross-check them with our updated inventory. We have set up a second warehouse to handle all purchases in a prompt manner during this packed season.

We trust that the improvement will prevent similar issues from happening again.

We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we wil need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it.

Kind regards, Adore Me

Guest
reply icon Replying to comment of Eniko Adore Me Representative

Why are you guys still having issues with your warehouse. I ordered some items in the past and have never had an issue with shipping before.

However, I ordered some Items 4/7/18 and am now being told there are warehouse issues because you're moving to a new warehouse. I try to research this information and see you've had warehouse issues since at least November of last year.

View more comments (1)
Mallory Yez

Delayed in Processing

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Same as many other reviews. I ordered on March 8th and today is the 25th. I haven't received anything, not even an update on when i should get my order. I ordered 2 swimsuits and a bra set. I called twice, sent emails and supposedly opened a trouble ticket. Nothing.
View full review
Reason of review:
Problem with delivery
2 comments
Guest

I too have had a long "delay in processing due to moving warehouse," and sure hope it comes soon as I AM MOVING

Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are very sorry to hear you are having such an unpleasant experience with the shipping of your order.We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it.Kind regards,Adore Me

View more comments (1)
Hannah W Jnz

Where is my order

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
I placed an order February 26th, and I am still waiting for it to ship (it is still being processed). When I emailed customer service after one week, they credited me $10 and said it was a warehouse problem. I followed up twice after that, and have not gotten any follow up. I have also tried multiple times to call customer service and have not been able to get through. The order number is #30399****. It is extremely unprofessional that I have not heard back after emailing twice. I want my order to ship this week, or I want a refund. I love everything that I ordered, but it should not take this long to receive my order!
View full review
Loss:
$225
Reason of review:
Order processing issue

Preferred solution: Deliver product or service ordered

2 comments
Guest

The same thing happened to me. 10 dollar credit, a week later its still processing. However my 40 dollars I spent is gone and I can't cancel.

Adore_Me

Hello Hannah,Thank you for taking the time to review us!We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order. We truly understand how important it is for you to not only receive quality products and services but to also receive your order in a timely manner.However, we recently had a huge volume of incoming orders that we did not anticipate and that has caused some mix-up and delay with some of the packages.

We have since then sent a second team to the warehouse to reduce the processing time to normal and to ensure that this kind of delay will never happen again.Therefore, to show that we do value you as a customer, for this inconvenience, we have already processed a full refund for the cost of this order.

Unfortunately, we were unable to fulfill your order and it has been cancelled.Please find below the transaction details and allow 1-3 business days for it to be processed and the money to reflect in the bank account.Transaction ID: 2x7cr3nvRefunded Amount: $ 224.80We again apologize for any inconvenience caused and appreciate your patience and understanding in this matter.Should you have any other question or concern, please let us know. We are always happy to help!Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

View more comments (1)
Anonymous

Terrible company

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
My order has not gotten to me in two months. When I called the service representative said that higher management is not taking phone calls. Save your money. Don’t waste it on this terrible company.
View full review
Reason of review:
Order processing issue
1 comment
Adore_Me

Hello,Thank you for reviewing us!I'm very sorry to see that you're disappointed with our services. It is our constant wish to offer quality services and products to our customers and to make sure that we always maintain a wonderful Adore Me experience for our customers.To this end, I would be more than happy to assist you with the issue regarding your order and provide a suitable solution, however I will need your order number to do so. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email or chat in order for us to able to further investigate and assist you regarding this matter.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Shanteze t

Used for years now can’t get my purchases

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I’ve used adore me for years. I’ve been very happy with them.

Recently everything I order doesn’t get shipped for weeks or I’m told they can’t fulfill my order. Something has changed with the company I’m curious to know what before I cut my ties with them.

View full review
Reason of review:
Order processing issue
1 comment
Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us! We always appreciate customers who let us know when things aren’t right and rest assured that I will do my best to address your concerns.We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.

Our warehouse typically processes and ships an order within two business days, most U.S. orders are then delivered in 3-7 business days.However, we are currently receiving an unexpectedly large amount of orders and working on organizing and improving our warehouse so that we can manage to process and ship them out as quickly as possible.

This might result in a longer processing time for the majority of our orders.In order to be able to assist you, could you please provide us by email, the number of the order you are referring to?Let us know if you have any questions! We’re always here to help.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Nancy Q Ava

No reach out #

I didn't recall signing up to a month to month fee with this company. Currently attempting to obtain my store credit back and have been unable to reach anyone through the phone.

The phone # disconnects. I would love to have someone reach out to me in regards to this issue in order to have my money back.

Unhappy with this portion of the company. They didn't clarify this month to month as they should of when I made my purchase last year.

I am an unhappy costumer knowing that hey just sign people up when making one purchase. There is also no way to be able to remove my card for this continued automated pymt.

The email response has not been very helpful either. I have not had any rep reach out to me regarding this matter.

View full review
Loss:
$399
Reason of review:
Poor customer service

Preferred solution: Full refund

1 comment
Adore_Me

Hello,Thank you for taking the time to review us!We are very sorry to hear that our services did not meet up with your expectations.Unfortunately, we cannot identify your Adore Me account through this application. Therefore, we are kindly asking you to contact us via email, chat or phone in order for us to able to further investigate and assist you with the most suitable solution in your matter.Our response time can sometimes vary depending on the number of customers contacting us.

Even so, we always do our best to reply to and assist all of our customers in a timely manner. Don't worry, it's our constant goal to further improve all areas of our services, which includes customers service response time.Kind regards,Adore Mehelp@adoreme.com

Renata Mxs

Where is my package or refunds

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
Order was placed on 7th of March,2018 I was contacting adoreme 7 times (no response). My order was placed on 7th of March. Today is March 24.. Where is my order? Funds was taken away from my account ($250).. {{Redacted}}
View full review
Loss:
$250
Cons:
  • No package yet
  • No refunds yet
Reason of review:
Order processing issue

Preferred solution: Full refund

2 comments
Adore_Me

Hello,Thank you for reviewing us!We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with the shipping of your order.We would love to look into your case specifically to address it with a resolution, however, we will need your order number to do so. If you could get back to us with this information we would highly appreciate it.Kind regards,Adore Me

Renata Mxs
reply icon Replying to comment of Adore_Me

Hello,Thank you for your response. It very important to me. Order #30408**** - ProcessingPlaced: March 7, 2018And still is not shipping i am concerned and soon need to cancel everything :( i cant wait months to receive my order ..respectfully, RF

View more comments (1)
  • 1
  • ...
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • ...
  • 37